Henkilöbrändikuvaukset
”Hyvin otettu ja ammattimainen valokuva herättää luottamusta ja kiinnostusta.
Valitse itsellesi sopivin kuvauspaketti, ja aloita oman henkilöbrändisi rakentaminen nyt!
Profiilikuvaus
- Suunnittelupalaveri puhelimessa,
- jossa sovitaan taustan väri
- Kuvauksen (n. 15 min)
- Koevedosgallerian, josta voi valita kuvat
- 2 valmista, laadukasta profiilikuvaa
- Hintaan lisätään arvonlisävero 25,5,%
Henkilöbrändi -kuvaus
- Suunnittelupalaveri puhelimessa,
- jossa sovitaan taustan väri
- Rauhallisen kuvauksen (n.tunti)
- Koevedosgallerian, josta voi valita kuvat
- 5 valmista, laadukasta ja monikäyttöistä kuvaa
- Hintaan lisätään arvonlisävero 25,5,%
Yrittäjän henkilöbrändi kuvaus
- Suunnittelupalaveri
- Rauhallinen kuvaus
- 2 eri taustaa
- Max 3 eri vaatekertaa (omat tai naisille pääsy Vaatepuun vaatekaapille)
- 8 laadukasta sopivasti käsiteltyä valokuvaa monipuoliseen käyttöön.
- Hintaan lisätään arvonlisävero 25,5,%
Valokuvat yrittäjän henkilöbrändin viestinnän välineenä
Valokuvilla on merkittävä rooli henkilöbrändin rakentamisessa. Ne vaikuttavat siihen, miten sinut nähdään ja muistetaan. Ja ne saattavat olla ensivaikutelmasi luojia sosiaalisen median kanavissa. Hyvin otettu ja ammattimainen valokuva herättää luottamusta ja kiinnostusta.
Tässä 3 henkilöbrändin viestinnässä tavoiteltavaa asiaa, jotka toteutuvat hyvin valmistelluissa valokuvissa:
Arvolupauksesi– Onnistuneilla valokuvilla tuot esille arvojasi ja persoonallisuuttasi. Rento, hymyilevä kuva voi viestiä lähestyttävyyttä ja ystävällisyyttä, kun taas vakavampi kuva voi korostaa asiantuntevuutta ja ammattimaisuutta.
Johdonmukainen viestintä– Yhtenäiset ja laadukkaat valokuvat eri alustoilla luovat johdonmukaisen brändin. Tämä auttaa ihmisiä tunnistamaan ja muistamaan sinut paremmin.
Visuaalinen tarinankerronta – Valokuvat voivat kertoa tarinaa siitä, kuka olet ja mitä teet. Esimerkiksi kuvat työtilanteista, harrastuksista tai projekteista voivat antaa syvemmän käsityksen toiminnastasi ja intohimoistasi.
Valokuvien tyyli, värit ja asettelu voivat heijastaa henkilöbrändisi visuaalista identiteettiä. Tämä auttaa luomaan tunnistettavan ja yhtenäisen visuaalisen brändin.
Kokonaisuudessaan valokuvat yksi tärkeimmistä osista henkilöbrändiä, sillä ne täydentävät sanallista viestintääsi ja luovat visuaalisen yhteyden yleisöön.